autumn falls

Varje försommar blir jag alltid lika deppad över att jag inte tycker det är lika kul att shoppa och läsa tidningar som förr. Men en dag slog det mig, att varje höst så blir jag också lika överentusiastisk, och finner nästan alltid min plånbok tom.  Jag skulle nästan säga att det inte finns något sommarmode, eller finns och finns men den har ingen speciell betydelse, för mig iaf. Det märker man också när man jobbar med kläder, på hösten sker en drastisk förendring, en positiv sådan, när höstkläderna anländer till affären. Skarfar, koftor, skor, osv, allt är så vackert! Jag är nog en höst/vinter människa endast för att jag tycker mer om modet just då . Kommer säkert bloggas mycket inom den snara framtiden  när höstkollektionerna verkligen intar butikerna! 


JV

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0