en regnig dag i Borås

Tjabba tjena!
Idag har vart en lång dag! Vaknade tio i 7, duscha, var nere och käkade frulle, och gick sen med Hanna och Greta till THS (textilhögskolan) för att börja vår workshop dag. Vi blev indelade i ca. 45 grupper och fick till uppgift att designa en skoluniform, och denna kreation skulle sen visas upp på en catwalk 8 timmar senare. Vi, grupp 25, designade och sydde en skoluniform avant garde med inspiration av Comme les Garcons. Fin blev den, och jag fick gå modell :S
Nu har jag duschat, och ätit couscous för andra gången idag, mumsfilibabba! Nu ska jag göra mig klar för att sen gå till studentpuben , wohoo, månne hur mångte gången nu?  TREVLIG KVÄLL!


Kommentarer
Postat av: Sarah

wow! låter som om du är med i project runway eller nåt!!

Frulle? vadfan matias! SMÖRGÅS

2008-08-27 @ 22:54:38
URL: http://vildsomvinden.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0