företagsekonomi

Hejsan!

Idag började skolan på riktigt, och första kursen, hmm inte ekonomi väl? min specialitet.. nämen företagsekonomi är kul och läraren är ur cosy. Och för första gången på länge så känns det som att jag verkligen har ork att öppna boken och börja studielivet. Minst sagt måste jag va, efter att ha betalat 750 för 3 böcker ...
Efter skolan åkte jag med Challe till H&M rowells utförsäljning , allt var 90%, fanns tyvärr inget kvar men en prisvärd resa ändå, not.
Har käkat otroliga mängder skräpmat idag, kan ej tro. Får bli skärpning hedanefter. JO! köpte en fräck jacka från H&M idag, I love it, den är i tunnt jeansmaterial, stor och har luva, iofs i rutigt foder. Syr om den om jag orkar. Har ju tillgång till sysal nu 24/7 så :)
Kom nyss hem från Ines, de blev filmkväll after all. Juno, helt okay film. Imorgon Studentpuben! <:o)


Kommentarer
Postat av: Johanna

miss you honey <3 mut ihana lukee et sul on kivaa siellä. ja mullaki on joku outo vaihe menossa, koulu on kivaa, wtf... it will probably go over in 1-2 weeks though :D

2008-08-30 @ 10:43:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0