FÖRLÅT

Hejsan alla! Altså förlåt för att jag inte typ har skrivit nåt på hundra år, men jag har blivit svensk och bor nu i Borås, Västra Götaland.wooo! Hade först problem att få nätet att funka, vilket berodde på en trasig nätverkssladd. Sen så har jag haft så mycket med skolstart och allt. Nu kan man verkligen säga att man ligger mitt i smöret. Här passar jag in, och det har det nog inte kännts såhär förr, ärligt talat. Sverigessvenskan börjar glida på nu efter en halv vecka. Åh vad kul det ska bli!
Måste ärligt talat säga att jag inte har köpt något, eller ens vart inuti en klädaffär så länge jag vart i Borås, fy skäms på mig men halåå jag är en fattig student och har varken råd med heminredning eller kläder :( men vad kan man... nejmen kul ska  det bli att plugga. Har träffat massor med kula, coola, likartade pojkar och flickor och min klass är bara bäst! GO Butikschef! :)
I morse var vi till Abesitas korsettfabrik på konstutställning och sen blev de textilhögskolan , najs :) Sen gick vi några stycken till Knalleland för att fynda, och jag hittade mig en kalender, moleskine 119 sek, like hemingway used to do it :)
Sen så köpte jag en liten burk från Lagerhouse för 39 sek. Dags att börja inreda mitt rum kanske? än så länge så har jag en luftmadrass från jysk och 2 kappsäckar , mmm I like , men mamma och pappa kommer iofs om några veckor så måste väl leva lite bohemiskt en tid. ska väl bli kul ?
Nu ska jag ner och äta! Vrålhungrig , blir väl kanske gröt? :) mummms!
moleskine

Kommentarer
Postat av: carolina

kul allting låter. och vad bra att du trivs. Hoppas det fortsätter så :)

2008-08-27 @ 17:40:59
URL: http://caroliini.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0