haute Abend

tjugofem i nio tänkte jag att jag var tvungen att springa ut på stan och köpa mat och något att läsa. Jag bytte snabbt om från min favoutstyrsel,( vilken inkluderar pyjamasbyxor och hood) till min nyinköpta,stora stickade kofta, som jag hittade till halva reapriset på Brothers lager, hihih, ett par TIGER jeans och sneakers.
Sökte genom tidningshyllan på varuhuset men hittade inget nytt, så de blev  lite yoghurt och bananer istället. Gick sen till R-kiosken för att se om jag skulle hitta något nytt där, men fick bara panik och landade med augustinumret av Café. hmm..
Jag kom hem och satte mig framför datorn och började spana in några sidor som bl.a www.nelly.com och där hittade jag ett par sköna skor som jag bara måste ha, av märket sneaky steve, modellen dick day i klarblå färg. Urfräcka.
Fick en bok idag på posten jag beställt nån vecka sen, Vintage fashion. Kanske jag hittar några nya tips, men orkar inte öppna den nu. Har ännu inte heller hunnit läsa igenom mina senast köpta böcker :Fashion book och little black book of style, får se när det blir av.
Såg en film häromdan som man bara måste se om man är en fan av Edie Sedgwick , det vill säga Factory girl, med Sienna Miller i huvudrollen. ååh den e urbra,och det var ärligt talat andra gången jag såg den. :)
Nu tror jag att jag måste fixa till min blogg lite, den verkar ganska grådaskig och ful , hejsvejs vi hörs imorn!     JV

                                             

                       klarblåa sneakers

Kommentarer
Postat av: Heidi

What? "Nu tror jag att jag måste fixa till min blogg lite". Du menar JAG, Heidi, måste fixa din blogg? :)

2008-08-13 @ 23:11:57
Postat av: Heidi

I want these!! http://www.net-a-porter.com/product/33452



perfektion.

2008-08-14 @ 02:01:48
Postat av: carolina

dom skorna har ju jag! :)

2008-08-15 @ 14:47:35
URL: http://caroliini.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0