just dance

Efter en dag av inventering, shopping och umgänge så sitter jag på min trogna soffa och väntar på att någon skall ringa mig och säga vad som kommer att ske härnest.  Är helt sjukt trött men på banan ska man! :)
Var på stan med med min vän Heidi idag efter jobbet. Jag var hennes personal shopper, det var riktigt kul faktist. Hittade en skarf själv också , vet inte riktigt vad den kallas, cortina tror jag? äh men jag vet inte, fin var den iaf. Tiger of Sweden, 69 euro.(kommentera om ni vet). Till Heidi hittade jag en second hand handväska, en over-size skjorta och en kofta, lucky her.  
Imorgon jobb på Brothers! Skulle inte sitta helt fel med en vecka ledigt före man åker iväg till Sverige. 7 DAGAR KVAR! ser verkligen fram emot det!
Borde städa lägenheten , urk, orkar inte . De blir Vöråstan istället :) TREVLIG KVÄLL ALLESAMMANS!


Kommentarer
Postat av: Heidi

Lucky me :)

2008-08-15 @ 20:45:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0