saturday night fever


Nu är de mina! Åkte in till Göteborg igår med Greta och Hanna för att shoppa och hittade skorna jag letat efter , kosta får vad kosta vill , eller hur går den? :D Kan inte vänta tills det blir kallt och ruskigt :) Bara vinterjackan som fattas! 
Idag skall jag läsa lite mer företagsekonomi, men nu ska jag ner på stan för att uträtta lite ärenden. Tänkte ta en liten titt om jag skulle hitta någon kul vinterjacka från någon second hand affär eller kanske myrorna :) Annars blir de Götet nästa vecka, eller kanske stockholm :) 
Matias

Kommentarer
Postat av: carolina

supersnygga skor mathias! hoppas du trivs där borta, men det verkar du göra! ha det så bra :)

2008-09-15 @ 09:24:19
URL: http://caroliini.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0