Singing in the rain

Kan ej tro regnet i denhär staden, bah! Minst sagt lite växling från Finlands soligaste till Sveriges regnigaste .Drog mig till biblioteket i morse, stannade i ca. 1 timma och bestämde sen att det är inte stället för mig. Så de blev hemma i stället. Sen släpade Greta med mig till fotostudion vid Konstmuséet :) 1 vecka tills mina päron kommer och hälsar på. kul! <:o) Nu måste jag läsa minst 5 sidor av min företagsekonomi och sen blir de Into the wild tror jag . 
Hittade ett par byxor som jag skall införskaffa när jag åker till Göteborg :))

Kommentarer
Postat av: hon pa andra sidan klotet

hej matias!! ja titta oxo pa into the wild me mina rumskompisar fo nara dagar sedan. vilket sammantraffande :P kom ihag mej i februari! ha d bra o skor om dej :)

2008-09-11 @ 08:55:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0