Känn ingen sorg för mig Göteborg

                                                
Nu är våren äntligen här, och humöret känns på topp efter en lite mer nedlåten vårvinter. Detta läsår har gått så otroligt snabbt, och ingenting har man fått till stånd. Efter att ha tagit det stora beslutet om att inte fortsätta på Textilhögskolan nästa höst så känns allting väldigt sorligt. Jag har träffat så många fina människor här, som jag har så mycket gemensamt med. Jag hoppas verkligen vi kommer förbli vänner även om jag befinner mig några timmar borta nästa år.

Kommentarer
Postat av: Anonym

Klart vi kommer hålla kontakten, kära kära vän!

2009-03-23 @ 22:25:51
Postat av: Anonym

nämen oj! vad har du för planer inför nästa år då?:)

hoppas du har det bra! kram

2009-03-27 @ 22:28:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0